Forum Forum ogólno tematyczne,[NI] Strona Główna

Forum ogólno tematyczne,[NI]
Forum wielotematyczne,[NI]
 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum ogólno tematyczne,[NI] Strona Główna -> Ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LocoLas
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:15, 03 Paź 2006    Temat postu: Regulamin

Czyne używanie forum oznacza akceptacje regulaminu


1.Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK.


2.Umieszczania treści wulgarnych,pornograficznych(nie dotyczy odpowiedniego działu).


3.Uprawiania i propagowania piractwa


4.Umieszczania reklam stron internetowych i innych for


5.Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum
a)Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste.
b)Unikać powielania istniejących już wątków. Przed założeniem wątku dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony


6. Kary i ograniczenia

a)Posty i wątki niezgodne z regulaminem będa usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Adminstratora lub Moderatora

b)Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści

c)Użytkownicy łamiący regulamin i ignorujący upomnienia słowne moderatorów powinni ie liczyć z możliwością dostania ostrzeżenia na forum - tzn. warna. Użytkownik, który otrzyma trzy takie warny nie może już pisać na forum - pisanie nowych tematów jak i odpowiadanie na istniejące zostaje automatycznie zablokowane. Po czterech warnach użytkownik nie może robić już nic poza przeglądaniem forum - jego konto zostaje zbanowane. Otrzeżenia wygasają po okrelonym przez administratora czasie

d)Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia


PODSTAWOWE TERMINY
GOŚĆ - osoba niezarejestrowana na forum. Może czytać wątki i korzystać z wyszukiwarki forum.

UŻYTKOWNIK (uczestnik) - osoba zarejestrowana na forum. Może zakładać nowe wątki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować (zmieniać) swoje posty.

MODERATOR - osoba zarejestrowana na forum, odpowiadająca za utrzymanie na nim porządku. Oprócz posiadania uprawnień uczestnika forum może zamykać (blokować) wątki, przenosić je do innych działów, dzielić wątki wielotematyczne, usuwać z forum wątki i wybrane posty, usuwać z postów i indywidualnych pól użytkowników treści niezgodne z regulaminem, zwracać uwagę użytkownikom nieprzestrzegającym zasad obowiązujących na forum, a w sytuacji braku poprawy - blokować konkretnym użytkownikom dostęp do forum.
Administracja forum NIE PRZYJMUJE zgłoszeń osób chętnych do zostania moderatorami. Powoływani w razie potrzeby nowi moderatorzy są wybierani wyłącznie przez administrację forum.

ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca forum. Może wszystko. Wink

NICK - pseudonim użytkownika.

RANGA - stopień wskazujący na uprawnienia użytkownika, wyświetlany pod nickiem. Wszyscy użytkownicy forum mają rangę "uczestnik" (osoby nowo zarejestrowane, z małą liczbą postów, mają rangę "0 %", zmieniającą się samoczynnie po napisaniu pewnej liczby postów), wyróżniające się rangi ma administracja forum (kolorowe rangi administratorów i moderatorów).

AWATAR (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu, wybierając z galerii lub wysyłając własny obrazek, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu.
Awatar jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi awatarami. Nie wolno kopiować awatarów uczestników forum (nie dotyczy to awatarów dostępnych w galerii) - chyba że posiadacz danego awatara wyrazi na to zgodę. Ze względu na ograniczenia reklamowe w awatarach nie wolno umieszczać żadnych adresów internetowych. Niedozwolone są również napisy imitujące rangi forumowe.

PODPIS (sygnatura, sig) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Może to być krótki opis posiadanego komputera (konfig) lub ważna dla użytkownika maksyma.
Podpis nie powinien być wizualnie męczący dla innych użytkowników forum: maksymalna wielkość czcionki to czcionka domyślna (12), należy unikać stosowania rażących kolorów, a przy długich (np. kilkulinijkowych) podpisach zdecydować się na zmniejszenie czcionki. W podpisie nie należy stosować znaczników [quote] i [code]. W podpisie można umieścic maksymalnie 5 linijek tekstu lub obrazek o wielkości max. 500x150px. Uzytkownicy posiadający dłuższy podpis zostana pozbawieni możliwości pokazywania go, ponieważ rozciąga on forum.

PROFIL - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika. W profilu użytkownik może m.in. wybrać jeden z dostępnych tematów kolorystycznych forum, przygotować/zmienić swój podpis. Część informacji o uczestniku jest dostępna innym osobom korzystającym z forum (np. liczba postów, adres prywatnej strony www).

WĄTEK (topik, temat) - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.

POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym topiku.

PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korenspondencja forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na forum.

WARN - ostrzeżenia dawane użytkownikowi łamiącemu regulamin forum, może je dać moderator bądź administrator forum. Po otrzymaniu ustalonej przez administratora liczby ostrzeżeń użytkownikowi blokoane są poszczególne opcje na forum takie jak np pisanie odpowiedzi czy zakładanie nowych wątków.

BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do forum. Banowani są uczestnicy nieprzestrzegający zasad forum i niereagujący na upomnienia moderatorów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum ogólno tematyczne,[NI] Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin